Google je razvil zelo fleksibilen sistem oglaševanja, kjer plačate samo kadar nekdo klikne na vaš oglas. Uporaba je zelo preprosta in vam omogoča popoln nadzor nad denarjem, ki ga namenjate za oglaševanje. Priporočam, da začnete z manjšimi finančnimi vložki (5€/dan) in opazujete odziv, ter na podlagi tega postopno le tega zvišujete. Zelo pomembno je tudi, da dogajanje (porabo denarja) večkrat dnevno spremljate, predvsem takrat ko plačujete za klik več eurov.

Dobre strani Google oglaševanja so:

  • Takojšnja prisotnost na spletu – Preden Google poindeksira  novo spletno stran in jo uvrsti v iskalnik  lahko traja do mesec dni. Vaš Google oglas je na spletu v roku ene ure.
  • Izpostavljenost množici – Ne samo, da bo vaše storitve oz. izdelki izpostavljeni širši množici glede na izbrane ključne besede, določite lahko tudi različne parametre kot so starost, lokacija, zakonski stan, premožnost…
  • Povečan obisk spletne strani – To nedvomno dobro vpliva na optimizacijo in posledično na višjo uvrstitev v iskalnikih.
  • Super za sezonske popuste ali akcije – Če imate akcijo je pametno o tem obvestiti čim več ljudi.
  • Idealno za testiranje – S pomočjo Google oglaševanja lahko zelo hitro dobite povratno informacijo o tem katero marketinško sporočilo se pri kupcih najbolje odnese.

Z drugimi besedami Google oglaševanje odraža hitrost, fleksibilnost, neomejenost, ciljnost in nadzor.

Vendar paziti, da vas Google oglaševanje ne zasvoji, je namreč zelo podobno igram na srečo.

Veliko sreče…